Negar Riahi has studied at Gothenburg University, B.Sc. in Dental Technology, Dental Biomaterials, HR and the Right to Health. Negar has participated in Pottery Courses at Folkuniversitetet, Art College and Rudolf Steiner School. During 2012 Negar has been in contact with artists who helped her to define a project via a Study Circle for integration of the artists having experience and education in the field. We create Sustainable Ecological open Studio to save both energy and human resources.
Pages
▼
Monday, December 05, 2022
@EU_IPO Innovation #NAFAS inkubator välkommen till #SelmaLagerlöfsTorg #Kulturhus #HS-2022-00940 2022-12-06 FINISHED #Inkubutor Ready to Establish Good News.
Hej
https://twitter.com/NegarRiahi/status/1600022700570779652
Privat EVENT för Framtiden av Globala Regler.
En Dags Event: 2022-12-06 i Selma Lagerlöfs Torg.
Teater Didaktik på flera ställen i Torget med live show.
Insplening hos Telenor Sverigepå Fiskehuset.
IVO telefonsvarare hos Andreas Berner
MyDoctor Interview
Capio Läkarhus Selma kassan
Selma Optik
1 FOOD
Backa Bibliotek
Rättvisa kring Vård Tandvård och brister på Allt i Svenska Samhället togs upp som en scenario och kortpjäs som förklarade allt i telefon på Fiskhuset hos Mohamed i Telenor.
Negar,
Eftersom att du inte är student vid Mittuniversitet är det bättre att vända sig till en inkubator eller Uminova Innovation när du är antagen till den kurs du är antagen till.
Uminova Innovation – Orak väg. Alltid framåt.
Uminova Innovation
Orak väg. Alltid framåt.
www.uminovainnovation.se
För att du skall bli mer professionell inom innovationsspråket ger jag tips om tre stycken verktyg som används inom innovationssystemet.
NABC metoden kommer från Standford University
KTH Innovation Readiness Level
Det är också bra om du kopplar på de globalmålen.
Globala målen – För hållbar utveckling (globalamalen.se)
Globala målen – För hållbar utveckling
//Karolina
KAROLINA ROSDAHL
Innovation Advisor
Projects: Interreg Europé InnoHEIs & Erasmus+ BRIDGE; Brilliant Innovation through Digital Engagment
Mid Sweden University, Division of Research and Educational support
No comments:
Post a Comment